5+4 gebeyim dün öğlen kanamam başladı ve hemen acile gittim iğne yapıldı ve ilaç yazdı doktor bugün tekrar doktora gittim düşük olmadığını kesenin hala durduğunu bebeğinde cok net gözükmediğini söyledi 1 hafta sonra tekrar kontrol edicek devamlı uzanmam gerektiğini söyledi kanama adet kanamasi şeklinde fazla başına böyle bir durum gelen var mı çok endişeliyim 😔😔😔