OsmisinAnnesi Kızlar 1 hafta once normal dogum yaptim.bugün ağrılı bir şekilde doktor a gittim yeni başlangıç dedi. 2 merhem ve 1 şurup yazdı. Yardim edin bu illet nasıl geçer. Oturup kalkamıyorum 😳
Emnesar OsmisinAnnesi bendede var 😳 hamile kalmadan öncede cıkmıstı aktardan defne tohumu almıstım ıkı gunde gecırdı ve bidaha cıkmamıstıı onu alabılırsınız
hunilimom OsmisinAnnesi benimde doğumdan sonra oldu fitil şurup felan verdi kullanıyorum inşallah ise yarar
OsmisinAnnesi Emnesar aktardı bi macun söyledi dedi bire-bir geliyo. Ondan aldım her sabah ac karna 1 kasik yiyorum inşallah fayda eder olmazsa senin dediğini alırım teşekkür ederim🙏🌸
Emnesar Onu kırıyorsunuz içinden cok küçük bişey cıkıyor fındıktanda küçük suyla yutuyorsunuz hamile olmasam bende hemen alıp kullanıcam günde bir tane içiyorsunuz