Basakmom Bernurrrr ben ilk gebeliğimde yaşamıştım. Mantar da olabilir,enfeksiyonda olabilir ihmale gelmez mutlaka dr nuza danışın. Zira erken doğumu tetikleyen birşey
Ozican Bernurrrr kaç haftalıksınız acaba? benim ilk haftalarda olmuştu doktor düşük tehditinden dolayı yaşıyorsun demişti.
Zeybenn Bernurrrr düşük tehdidine karşı progestanı fitil olarak kullanıyorsanız batma hissi yaşarsınız. Yani fitil yapıyor bunu ben de öyle oldu en azından.
Beyzanur_02 Bernurrrr Ozican Basakmom kızlar bende de aynı sorun var batma oluyor idrarı yaparken yanma olmuyor ama normal zamanda yanma oluyor genital bölgede nasıl anlıyor doktorlar mantar olup olmadığını kan testi mi yapılıyor yada baska idrar testi mi?
Basakmom Bernurrrr idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı benimki. Ilaç kullandım ama geçmiyor sonlara doğru artıyor. Bol bol su içip iç çamaşırınızı sürekli değiştirin. Günlük ped kullanmayın. Mümkünse çamaşır nemlenince hemen degistirin.
Ozican Bernurrrr sizin batmanız idrar yaparken mi oluyor ? Yanma kaşıntı da varsa mantardır büyük ihtimalle