5 haftalık hamileyim ve bugün doktor keseyi göremedi tekrar beta istedi ve 1850 çıktı 2000 de anca görürürz bayramdan sonra tekrar gel dedi ve bi açıklama yapmadı. İçim rahat etmedi açıkcası yarın başka doktora tekrar gidicem . Sizce kese neden görünmedi . Bi hafta önce lekelenmem oldu progestan kullanıyorum 3. Aya kadar kullanmam gerekiyormuş .