Snur21 1_cano Takma kafana düşünmemeye çalış bak ben ilk defa denedim ama o kadar kafaya taktım ne bebek oldu ne adet oldum. Var olan duzenımde bozuldu inan bana
Deletedmom0043 Snur21 değerim yükselmiş biraz daha bekle ama hamile değilsen bile söktürücü kullanma kendiliğinden adet olmayı bekle
Snur21 Deletedmom0043 Ay canım öyle şişkinim ki davul gibiyim normalde 58 kiloyum kendimi 90 kilo gibi hissediyorum bir an önce kurtulmak istiyorum
1_cano Snur21 kesinlikle öyle ama insanın elinde değil gerçekten birde hamilemiyim diye appleer yüklemiştim buda dahil şimdi silemiyorum resmen olur olmaz insan bakmak istiyor .. yinede hayırlısı olsun hakkımızda eger bşyler olurda yaz buraya canım
clmmmmm Snur21 4 gün benmde gecikmem var ve bende hiç şişkin degilim normalde bi hafta önceden şişerdi karnım falan ama şimdi şişkinlik falan yok nedense
Snur21 Deletedmom0043 Evet haklısın hem de çok mecbur bekleyecem bayramda geliyor bayramda acilde bir yerde kan veririm artık napimm :( hiç de gününü şaşmazdı düştügüm hale bakk
Deletedmom0043 Snur21 bayramdan sonra kan ver varsa iyice yükselmiş olur değerin canım ama kendine dikkat et yükselmiş yani ben olduğunu düşünüyorum