Elif_78 canım biz 34+0 olduk . Dün sadece sabah minik bi dokunuş hissettim ne yaptıysam ne yediysem hareket etmedi . Doktora gittim direk oysa iki gün önce kontrolüm vardı ama dayanamadım uyuyamadım . Herhangi vi sıkıntı çıkmadı ama böyle durumlarda yine de önlem almak gerekiyo bence içinin rahat etmesi açısından . Biz yorulunca onlarda etkileniyo aslında . Yine de tedirgin olmamak elde değil 😔 Rabbim yavrunu sana bağışlasın sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏🙏