Arslande Evet bayağı yoğun oluyor ama ben ilgilenmediğini görmedim, gayet de ilgili. Ne beklediğinize göre değişir aslında, ben memnunum. Şu anda Mardin’deki en iyi kadın doğumcu bence. Riskli gebeliklerle de ilgilendiği için biraz kalabalık oluyor sadece. Ben doğumumu Diyarbakır Memorial’da yapacağım canım, asıl doktorum orada çünkü.