Sonra biraz zaman gecri 7.haftadaydim yine leke geldi ama progestani bi sure daha kullan ve birak dedi doktorum gelirsede korkma dedi egerki kana cevirurse hemen doktora gel dedi. SUAN 11.haftaha girdim daha gelmedi gelmwzde insallah agir şeylerde kaldirma, uzanma yukseklere