Tubiorc Annecikler sizler hamilelikte dış çekim yapmayı düşünüyormusunz sizce en iyi zaman kaçıncı ayda yapılır daha önce yaptıran oldu mu
Nesli1607 Tubiorc ben ekim ayının başında yaptırmayı düşünüyorum havalar çok kötü olmadan yani 30. Haftaya falan denk geliyor hem çok ağırlaşmamış olurum son ay çok zor olur diye düşünüyorum
_tugce nasipse 5 aralık gibi doğum olcak eylül ortası yada eylül sonu gibi yaptırmayı düşünüyoruz çekimi hem havalar biraz serinler daha rahat ederim diye düşündüm hemde 29-30 haftalık falan olcaz daha rahat olur 😊