boş gebelikten kürtaj oldum 8+4 haftaya kadar bekledim beta hcg değerim 27 binlerdeydi ilk gittiğimde doktor bebeğe benzetti bişileri sonra gittiğimde bebek yok boş gebelik dedi aynı günde 5 doktora gittim boş gebelik teşhisi konulunca kürtaj oldum ama üzülme 2 ay sonra hamile kaldım çok sağlıklı bir gebelik yaşıyorum inşallah seninkide böyle olmaz görünür bebişin ama kesen baya büyümüş bence hiç üzülmemelisin canım doktorum bana bebek erimiş demekki sağlıksız bir gebelikmiş ömür boyu ağlamaktansa şimdi ağla demişti o kelimeden sonra hiç üzülmedim verende allah alanda 🙏🏻😞