Esracakmakkk telaş etmeyin sadece yediklerinize dikkat edin. Bende diyetisyene gidiyorum bunun için 1,5 ay oldu. Arkadaşların dedikleri doğru isterseniz neler yediğimi de yazabilirim size ama kesinlikle yememeniz gerekenler unlu mamüller, pirinç, mısır, kavun, karpuz, bezelye, havuç, incir, özellikle bayram geliyor kesinlikle tatlı tüketmeyin. Ara öğünlerde 1 tane meyve ve yanına yoğurt.