minikkurabiyem2019 benim de bu aya kadar resmen karnım yoktu 🙄 hamile olduğum anlaşılmıyordu. Toplamda 7 kilo aldım. Her gün mutlaka domates salatalık peynir zeytin haşlanmış yumurta biber yiyorum ekmeksiz. 20 gibi ara öğün yapıyorum ceviz fındık badem. Öğleni de ekmeksiz çorba + sebze yemeği + salata. Saat 2de meyve + yoğurt (yoğurt meyvenin şekerini dengeliyor.) 5 gibi muhakkak ağzıma yine bişeyler atmaya çalışıyorum. Hçbişey bulamazsam kefir içiyorum meyveli. Akşam da canım ne isterse ister et olsun ister tavuk ister sebze, çorba ve salatayla yine. Yemekten 2 saat sonra tekrar meyve yoğurt. Buna uymaya çalışıyorum ama uyamadığım zamanlar da oluyor elbet. Makarnadan, pizzadan, beyaz ekmekten, börek çörekten uzak durmaya çalışıyorumm, o da ne kadar olursaa 🥴 Ben kendime değil de bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketmeye çalışıyorum. Her gün omega3 (möllers balık kapsülü) içiyorum. Gece yatmadan da multivitamin (vinelac) kullanıyorm. Onların da çok iyi etkisi olduğunu düşünüyorum çübkü hiç halsizliğim bacak krampım vs olmadı çok şükür. endişelenme ama kilosu iyi bebişinin. Son haftalarda özellikle çok alıyorlar 😘