Melihatuna 38 haftalık arkadaşımın şuan lekelenmesi oldu kasılma yada sancısı yok sizce Doğum başlıyo olabilir mi ? Doktorunu aradı ulaşamadı hastaneye gitmek için hazırlanıyoruz
SemaSalihh Melihatuna Canım benden de 37+5 de gelmişti acile gittim nstye baktılar sancım yoktu eve yolladılar sen yinede bir git gözük İçin rahat olsun