Kizlar ben vitamin ilacı kullanıyorum 7+5 hamileyim başka bi doktor yazdı bana bu ilacı dün akşam kasık ağrısı için şiddetli doktora gittim acile baktı bi sorun yok dedi bana sonra folik asit yazdı ikisinide kullansam birşey olurmu doktorada soramadım hiç