Kizlar merhaba bugun 20+2 yim bu 2. gebeligim yaklasik bir haftadir bebegimi cok net hissediyorum karnim sis hersey yolundaydi gecen hafta doktor kontrolum vardı zaten
Ama bu sabah uyandigimdan beri karnım extra yumusak bos gibi bir anda yok olmus bebek gibi hic hareket de hissetmedim suanda tatil beldesindeyim sizce bir sorun var midir lutfen yardımcı olur musunuz