Merhaba normalde 23 unden 23 une regl oluyorum. 6 temmuzda evlendim 9 temmuzda tekrar regl oldum. Ben ayin 23 u baz aldigim icin 26 temmuzda kan testi yaptirdim hcg degerim 1 cikti
Doktor gebe degilsin ama yeni dollenmis olabilir tekrar yaptir dedi ben o degere olmaz diye dusunup yapmadim 31 temmuzda idrarda 2 test yaptim 2 side pozitif cikti 2 agustosta kan testi verdim 12 cikti degerim doktora gittim ve ultrason bakildi ultrasonda daha gozukemicegini ancak rahim duvarinda 18 mm kalinlasma oldugunu tutunmasi icin ortam olustugunu aktardi 4 gun sonra yani 6 sinda tekrar yaptirdim 96 cikti o gun tam 3 hafta 6 gunluk hamileydim suanda 4 hafta 3 gunluk olarak baz aliyorlar bende degerlerden tedirgin oldum yeterlimi degerler