Melteeeem bana da sordun kabızlık ishal var mı diye bende hayır dedim kullandığım ilaçları söyledim decaviti içmiceksin onun bebeğe herhangi bi faydası yok sadece seni şişirir dedi duba gibi olursun dedi 😂🤭 o yüzden sadece omega3 verdi kan hapı ve D vitaminine de devam et dedi bide her ihtimale karşı progesteron verdi benim bebeğimin ayakları kasığımdaymış ondan dolayı kasık ağrısı bel ağrısı çekiyormuşum önce baktı kasık ağrısı bel ağrısı var mı dedi bende evet dedim hatta sol kasığımda bıçak saplaniyor gibi oluyor dedim ben öyle deyince de öyle dedi işte bu şekilde bol bol balık ye dedi hamsi yiyebilirsin dedi o şekilde canım ama decaviti içme demesine bende şaşırdım adanalıyım Istanbul'da yaşıyorum ama adanada doğum yapacam o yüzden burda ki doğum yapmayı düşündüğüm doktor dedi bunları bakalım İstanbul'a gidince ordaki doktor ne dicek 🤭😂 valla beynim döndü de bakalım ha bide bebeğin 300 gr dedi 1 hafta ileri de dedi normalde ben bugün 15+5 haftalık hamileydim ama 1 hafta ileride olunca 17+1 olduk gece 12yi geçtiği için hayırlısı olsun gayet güzel görünüyor sağlıklı bi bebek dedi 🤰🏻 önemli olanda o