Syst33 Siner ben 12. Haftada gittim paralel di nub 13 te gittim çıkıntılıydı o yüzden hangisine göre yorumlanır ki saçma diye düşündüm
Bebisim_1208 Elifduman bnce sen burda hiç birimizi dinleme en iyisini doktorun bilir ama kemik yapısı fln kiz😊
Elifduman Sinm nub teorisine göre cinsel bölgedeki çıkıntı dikse erkek, paralel ise kız oluyormuş 🤷🏻♀️