Selam arkadaşlar 27 +3 hamileyim dün önce kahverengi akıntım oldu normaldir sandın sonra baktım ki açık pembe kan geldi Akşama kadar hastaneye gittim 1 cm açıklık var dediler şimdi hastanede yatıyorum erken Doğum riskim var böyle olup erken Doğum yapmayan varmı dünden beri çok kötüyüm aklım çıkıyor bebeğim erken gelicek diye daha 1100 gr daha çok erken ne yapmalıydım bu durumda yaşayan varsa tecrübelerini yazabilir mi 🙏