Bir evlat isteyeli 12 ay oldu... son iki aydır çatlatma iğnesi vuruluyorum bu ay vurulduktan sonra13. Gün kan verdim belki acele etttim ( eğer varsa kurban alırız diyeydi, çünkü bu ay rahim filmi çekinicem ve 1400lira dedi doktorum eğer hamileysem o paraya kurban alırız demiştim ) değerim 4.00çıktı Çarşamba bidaha verdim 0.100😏 bayramdan sonra rahim filmi çekinicem daha önce çekinmelerden güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 😥