Arkadaşlar riskli bi geneliğim cornual gebelik şüphesi demişlerdi dün akşam kahve bi leke geldi bugünde çok açık pembe bi leke geldi kasıklarımda adet sancısı gibi bir sancı var ama çok şiddetli değil yerleşme kanaması olabilir mi yarın doktor kontrolüm var sizde ne olabilir bu leke 🤔