Feridehazar Hanımlar şimdi yapıldı yatışım affedersiniz alttan suni sancı vericeklermiş fitil gibi dediler bilgisi olan var mı nasıl bişeydir çok sancı vuruyormu hiçde açılmam yok fakat rahimimin çok güzel olduğunu söylediler 😁😁🤦♀️
Premsesimvaar Ben ilaçlarla düsuk yapmıştım alttan fitil yerleştirmişler Di sancim başladı gece 2 dede düşürdüm bebegi