Zade Afifeayten Bence hemen yaşadığınız şehirde bir perinatolog araştırın ve ona görünün en doğru yorumu o yapacaktır .. hakkınızda hayırlısı olsun inşallah gönlünüzdekine kavuşursunuz :)
EAK Afifeayten bnm 8+4te falan duyduk bence kendini bu şekilde üzme.Doktorun tavrı bu şekilde konuşması çok yanlış neyin ne olacağını Allah bilir.En iyisi başka bi doktora git ve strese girme çünkü bebeğien kötü etkileyen şey stres.
Sumeyye_g Afifeayten şakın ümiTsizliğe kapılmayın doktor değiştirin 8 9 haftada bile duyan var dinlenin dua edin bolbol rabbim isteyen her kadına nasip eder eder inşallah
Fdm_nuur98 Afifeayten bnde ilk gttigmde 6 .hftaftdm bana 15 gün snra gl dedi yani 8/9 hftalikkn oluyr belki bnde erken gram duymiycaktim ama nsl desem blki eğer hfta duyrsin dua et insllah abla faydası olurmu blmm ama bnde ederm 🙄
Sweetblonde88 Afifeayten sadece kalp atışı değil kese görüntüsünden de saglıklı ilerleyip ilerlemediği belli olabiliyor ben 9 haftaya kadar bekledim 2 ayrı doktora gittim. Sizde gidin. Hakkınızda hayırlısı olsun.
sevgitekes Afifeayten kesen kaç mm benim 22 ydi 6+5 de boş gebelik dediler yinede on gün sonra gel falan o sırada kaç doktora gorundum en son kurtaj oldum sekizinci hafta bitince
beyazguvercinim33 Afifeayten ne diyeyim bacım Allahım yardımcın olsun inşallah duyarsın mucizen gerçek olur 😰
aslimutlu1 Tuaana kalbi durmus dediler. Ben ertesi günü iki ayrı doktora gittim . Orda ögrendim . Sende git bi baktır derin
Ozlemm47 Afifeayten bence başka bi dr a gidin kalp atışı için beni dr 8haftada çağırdı ve öyle biliyorum
Guulseeen Afifeayten bende 8. Haftamda duymustm kalp atısını hemen bı doktora ınanıp kurtaj falan olmayın bencede.. farklı doktorlara gidin görüşün Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasio etsin inşallah
Suleylmaz Afifeayten ben 7 haftalıkken öğrendim ve sadece kese vardı 8 9 haftalıkken tekrar gittiğimde kalp atışı duydum umarım sizinde öyle olur hakkinizda hayırlısı
Busra5341 Afifeayten ben iki bebek kaybettim ucuncuye hamileyim birini 8haftalikken duydum birini 6haftalikken umudunuuzu kaybetmeyin Allah yardmcnz olsun🙏
Fatmalipelit Afifeayten ben 4haftalikken gittim kese yok dedi buyuk ihtimal dış gebelik dedi 2 hafta sonra gittim ikiz oldugunu ogrendim az daha sabret ablacim Allahtan umud kesilmez