Uzrafb kim ne derse desin o korku içinizde hep olacaktır muhtemelen, benim de öyle :) Ama bana da herkesin söylediği gibi bu haftalar normalmiş ağrılar. Ben de 6+6 haftalık gebeyim, gece uykumdan uyandığımı hatırlıyorum yumurtalıklarımdaki yanma ve kazınma ağrısından ama çok şükür bir problem yok, demek ki gerçekten normal olan bu 😇 Allahım herkesin evladını bağışlasın 🤲🏻