esra1907 Üzerimden sanki 1000 ton yük kalktı. Çok değişik bir duyguymuş Progestansız bir hayat. Rabbim eksik etmesin de kullananlarada yardımcısı olsun 😂🤦🏼♀️ 35+6
R_abia esra1907 bende 32 haftalık hamileyim ssadece 3 hafta bırabildim sonrasında gene başladım ve hala da devam 🤦♀️😁 inşallah bende o haftalara gelirimde şu ilaçları bırakıp rahat rahat doğumun beklerim 😁
MelegimElasum esra1907 33 haftaligim en başından beri bende kullanıyorum artık çokta sıkıldım darisi basima