duyguyalnizcetin Yrncbci solante pregna öneririm biraz pahalı ama gerçekten etkili içeriğini araştırabilirsiniz
OznurC Bende solante de aldım bu sene hassas cilt için olanı ama yaz kış kullandığım için sebamed den çokta memnunum sadece ek olarak yüzüme ve göbeğime solante+50 sürdüm gerikalana sebamed +50 kullandım ve her ikisindende memnunum
[silindi] Sweetblonde88 yoo gebelikle ilgisi yok ben mesela yıllardır solante kullanıyorum ve üstüne güneş kremi tanımam.
Sweetblonde88 [silindi] pregna olanı çok yogun zaten diğerlerinden memnun Olan cok haklı olabilirsiniz.
[silindi] Sweetblonde88 evet ben solante pigmenta olanını kullanıyorum ☺️ Hem leke gideriyor hem çok iyi koruyor🙃
[silindi] Sweetblonde88 la Roche posay bir kez kullandım Allah için o da muhteşem bir koruyucu fakat solante lekeyi giderdiği için vazgeçilmezim oldu😍
Badem10 Yrncbci Yrncbci Solenta pregna kullanıyorum canım yaz başından beri doktorum önerdi hem koruma açısından hem de güneş lekeleri açısından tam koruma sağlıyor ben çok memnunum.
Happymumsyy Yrncbci solenta pigmenta ben Antalya da yaşadığım için üstelik kız çocuğuna hamile olduğum icin kullanmama şansım sıfırdı onu önerdi eczacı hiçbir lekelenmem olmadı şükür.
Kubuuu1 Yrncbci bana da doktorum sadece yüksek faktörlü bı krem kullan dedi o kadar ben de 50 faktör aldım