Bende kabızım ilk hamılelıkte düşük riskim vardı ve cok fazla ıkınıyordum kese yanında büyük bir kanama alanı vardı benım sebeb ne bilmiyorum ama 4 ay önce bir düşüğüm oldu bence ıkınma canım tehlikeli olabilir su an 6 haftalık hamıleyım ve yıne kabızım ama asla ıkınmıyorum bol bol su içiyorum