Merhaba arkadaşlar şimdi doktordan çıktık kontrol vardı 31+2 günlüğüm bebeğimin kilosu 1979 kg çıktı ve doktorum haftasına göre biraz kilolu ve 1 hafta gelişimi önde böyle biraz normal doğum zor dedi.. bende gerekirse sezaryen olurum dedim ama acısını felan geçtim sadece sütüm gelmezse diye düşünmeye başladım.. sütüm ya gelmezse 😔😔🤭