alyavetuna Zeynepzeze ben gümüş kapak diyorum ama silverette çok pahalı sanki silverangel daha ucuz hepsi gümüş hepsi ayni islevi goruyor. Plâstik olanlar bana hijyenik gelmiyor nedense.
Huly Kızlar tekrar forum açmak istemedim. Silverette mi? Silvernurse mi? Sillvermoon mu? O kdar çeşit var ki 🤦🏻♀️ Üstelik silverette ile aralarında baya fiyat farkı var. Ne dersiniz hangisini almalıyım ?
Selinnnce Huly silverette aldim ben en pahalisi en iyisidir mantigiyla belkide yanlis yaptim bilmiyorum😂🙈🤦🏼♀️ Doktorum dogumdan once kullanma dogumdan sonra kullan dedi
alyavetuna Huly önemli olan gümüş olması değil mi zaten silverangel gibi bi marka var muhtemel onu kullanırım bende
zynps Huly bende yeni sipariş verdim, silvernurse aldım ben fiyatı daha uygun, aynı işlevi görüyor sonuçta umarım faydasını görürüm
Nur_Nur Selinnnce alyavetuna BabyMom35 zynps silverette silvernurse silvermoon arasında boyut şekil farkı var mı? inceleme imkanınız oldu mu cevrenizdekilerden ?
BabyMom35 Ben dün sipariş verdim. Bugün geldi. Silvernurse aldım. Doguma kadar günde birkaç saat kullanmayı düşünüyorum
Huly Ay hadi inşallah bende silvernurse sipariş edicem. İnşallah hepimiz faydasını görürüz. Bende sonuçta temeldeki mantık gümüş kapak olması diye düşünüyorum