Spinal sezeryan ile dogumumda çok korktum ama yersizmiş zaten anestezş uzmanıda fark etmiş olmalı ki sakınleştirici yaptı sadece biri uyan bebegin oldu dedigini hatırlıyorum o esnada minik prensimin aglama sesini duydum ve yanıma getırdıler sadece kokusunu hatırlıyorum sonra dikişlerimi yapıp bebegi kontrole goturduler o esnada odamıza çıktı sezeryan esnasında mide bulantısı yaşadım mideme hortum attılar reflüm vardı narkozda bu sekilde temizlenmiş oldu. Şimdi odamızdayız 1 saat kadar anne karnında suda kaldıgı için solunumu duzene girmesi acısından kuvezde kaldı çok şükür sütüm hemen geldi gelır gelmez kuvezdeyken biraz mama vermişler ama gelınce yarım saat sonra tekrar emzirdim şimdş pamuk prensim yanımda misler gibi uyuyor Allaha şükürler olsun bi sıkıntımız yok gazımız çıktı bi yürümemiz kaldı onuda bekletiyorlar zamanı varmış Rabbim hepinize boyle rahat dpgumlar nasip etsin sormak istediginiz varsa cevaplayabilirim 😍