yenianneadayi04 Merhabalar, 12 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolümde doktorum kesede çok küçük bi yırtılma olduğunu söyledi sorun olmayacağını da belirtti fakat ben çok endişelendim bu gibi bi durum yaşayan var mı daha önce
yenianneadayi04 Teşekkür ederim inşallah sorun çıkmaz çok tedirgin oldum doktorum da sorun yok dedi ama yine de korktum onun dışında her şey normal inşallah kendiliğinden kapanır