Kızlar 35 haftaligim ve 1 haftadir bebegimin boynunda kordon dolali. Doktorum bunun onem teskil etmedigini soyluyor simdilik bir problem yok sancim falan da yok ama en basindan beri normal dogum istiyorum epiduralsiz istiyordum ama isler boyle olunca sezeryane cevirebilir dogumum ve bu konuda hic bir bilgim yok. Epiduralsiz sezeryan olsam dayanamam mi acisina epidural istemiyorum kimse onermiyor ama gobegim kesilecek diyorum cok buyuk acidir hic ilacsiz dayanabilir miyim nedir ?