iremasanceylan Ozgeliz Ya aslinda dondu ama cok sancim var nstde duzenli sancilar cikiyor fakat bebegim asagi inmiyor bu yuzden sezaryen☹Acilma da hic yok
Ozgeliz iremasanceylan ne zaman döndü canım kaç haftalıkken döndü ? benim bebeğim 38+0 hala dönmedi çok fazla sancım var 1 cm de açıklığım
SumAsel CananENES bu belden uyuşturma oluyordu değil mi? Her hangi bir riski var mı iğnenin ? Belden olduğu için insan biraz korkuyor :)
iremasanceylan Ozgeliz 36haftalikken donmustu🙄Sizin baya olmus ama dogum aninda bile donebilir diyorlar doktorunuz sezaryen mi olcak diyor yoksa bekliyor mu normali
Ozgeliz iremasanceylan Salı günü tekrardan eliyle döndürmeye çalışacak eğer olmazsa malesef sezeryana alacak
Bnnr CananENES merhabalar bende istege bagli spinal sezeryan olmaya karar verdim onerileriniz nelerdir varislerim var kendimi kisa surede toplamak icin neler yapmaliyim ve sutumun hemen gelmesi icin
CananENES Bnnr Bnnr sutunuz gelıcekse zaten gelır benım hemen geldı çok sıktılar sağdılar sorun yaşamadım varısler ıcın bılgım yok melesef
CananENES Ahsen1625 ağzı olan herkes konuşuyor cok şükür dua sabır sükut atlattık darısı herkesım basına
CananENES Ozgeliz epudralde kateder dıye vur boruyu belınızde bırakıyorlar ordan Ağrı kesıxı verıyorlar spınalde normal damar yolundan agrı kesıcı
Ozgeliz CananENES sizce spinal mi olsam epidural mi ? İlk doğumum normal oldu bu kez makat gelişi olduğu için sezeryan olacam
CananENES Ozgeliz aynen varla yok arası bır cızgı ben spınal oldum dıgerını bılemıyorum ne soylesem olmaz ama benım amelıyatım güzel gectı