Ebrumami Kızlarrr yaşayan var mı 2 gündür gece bile ara ara karnım çok sertelsıyo uykuda dönmede bile zorladı beni?
Shda Ebrumami ben de 37+6 dayım. Özellikle akşamları benimde çok sertleşiyor. Doğum mu yaklaşıyor anlamadım💁🏻♀️ Korku, heyecan, stres hepsi bir arada.
Htcgkn7301-- Ebrumami Benim doktorum dün kasilman var dedi sertti yine öyle ağrı da varmış ama hissetmiyorum
Mom72626 Ebrumami ben de senin gibiyim canım bebek kendini topluyor kalkık oturuyorum açılsın diye bekliyorum taş gibi oluyor. Dün 1-2 tane sancı çıktı nst de
Hatice9202 Ebrumami 37+4 üm bugün kontrolüm vardı benimde aynı alttan muayene falan etmiyor zaten doğumu tetikler diye ama normal olduğunu ufak ufak kasılmaların başladığını vücudun kendini doğuma hazırladığını söyledi canım
Nurlella Hatice9202 alttan muayne doğumumu tetikliyor benimde sertleşme toplanma oluyor henüz 32 ama doktorum alttan muayne etmek istiyor başka türlü anlaşılmıuormu acaba
Hatice9202 Nurlella benim erken doğum riskim vardı Dr. eğer açılman varsa doğumu tetikler dedi ve muayene etmedi şuan herşey yolunda 39 a kadar gelmezse o zaman muayene ederim dedi benim de işime geldi 😂😂
SusamNur Bende 37 deyim bende de sertleşme afedersiniz akıntı oluyor gayet normal hazirlaniyoruz yavaş yavaş 🤗
Kubraarikan Ebrumami normal artık bebek sığmıyor içine benim de 38+6 aynı durumdayım hareketleri sertleşiyor belirgin olarak hissetmiyorsun
Ozgeliz Ebrumami evet haftamız aynıymış karnım çok sertleşiyor bebek bi tarafa toplanıyor ama bebeğim ters pozisyon da duruyor 😔
Edadefne Ozgeliz benimde şuan sertleşiyo ve ters agts 21 e gün verdi 🤪 şaşkın ördek yavrusu gibiyim bu gün
Mirayemir 31deyim bende benim de oyke ozellikle 3 4 gundur surekli sert ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum doktorda bosey demedi magnezyum verdi sadece
SevalK Haftadayım benimde karnım önce sertleşiyor sonra çok hareket edince vajinama sanki iğne batırıyorlar gibi acı oluyor yaşayan var mı?