asyagibi Tarana ay kuzum seninki birde ters mi duruyor bıcırık Allahım kolay doğumlar versin inşallah kuzm zorlama bol bol dinlen
lilamom asyagibi bana gelmiyo canim odanin diger tarafina bakiyo yoksa ben hic evde durup uyuyamam allahtan klima var😪
asyagibi lilamom bende klima yok kuzum da hani ayaklı pervaneler varya ondan aldı eşim yoksa nefes alamadım yurt dışındayım ben 40 dereceyi geçti burası
lilamom asyagibi burasida oyle bizde klima taktrdk yoksa dayanamicaktim ben normaldede sicagi sevmezdim zaten, dogursam sanki 20 kilo hafiflicm ya
asyagibi lilamom hamileler zaten extra sıcaklıyor bide sıcaklar hiç kolay değil neyse ki bu ay sonu beklenen Doğum inşallah 🥰 doguruyum en çok su icicem 9 aydır su içemiyorum
Mervemehr asyagibi rahatlamak için bi çözüm var mı ben de aynı durumdayım buna ek olarak bence en korkuncu nefes darlığı yaşıyorum. İki gün önce gece boğularak uyandım nefes alamadım yatakta hemen oturdum camın önüne. Doğum yapana kadar bence böyle gider 😞
asyagibi Mervemehr ayy Allah korusun dikkat et canım benim ,hiç bi çözüm yok kuzum kaç doktora gittim fizik tedaviye gittim faydası yok olmuyor birde bu günler de kalp agrısı başladı değmeyin keyfime 🙄
NaileK Bende de oluyor artk kalkarken zorlaniyorum bazen alttan cikacakmis gibi hissediyorum karnımda bi anda agirlasti
asyagibi lilamom hahah oyyy maşallah ne kadar güzel kuzum o kadar zor hamileliğim ki suya hasretim sen düşün 😁