Dileksunatrhn 4 haftalık hamileyim az önce kahverengi akıntı gelmiş ilk defa böyle birşey gördüm yaşayan var mı? Çok korkuyorum haftasonu olduğu için doktora ulaşamam napicam bilmiyorum
Cancancan Dileksunatrhn canım acile git bence benimde öyle oldu önemsemedim sonra düşük yapıyormuşum meğer
Ezgiali Dileksunatrhn benimde oyle olmustu hatta 2-3 hafta surekli kanamalarim devam etti korkma birsey olmaz allahin izniyle yerlesme kanamasi oluyor genelde
shdemir Dileksunatrhn Canım ne oldugunu bilemeyiz yerlesmeden kaynaklida olabilir. Düsük riskinde olabilir benimde oldu doktor ilac ve igne verdi düsük riskim var diye ve hep yattım gecene kadar. İhmal etme kotusunu dusunme ama doktora git
Ayse13 Benim de oldu 5 haftalıkken düşük riski var dedi doktor 3 gün hastenede kaldım iğne ve ilaç tedavisinden sonra geçti bir haftadır da yatıyorum hiçbir iş yapmıyorum acile gidin mutlaka !!