Sağlık ocağının araması gerekmiyor. Ben randevu günüm geldiğinde gidiyorum kendim. Hatta doktor peşinden koşturmadığın için teşekkür ederim diyor. Genelde çağırmadan gitmiyormuş kimse 🤷🏻♀️ İlla birinin dürtmesi gerekmiyor yani. Belli bir randevu zamanınız yoksa bir uğrasaydınız ona göre bilgi verirlerdi.