tubizm kizlar 15+4 günlüğüm. bugun akinti ve kenarlari su gibi bisey geldi camasirimda gordum. baya su gibiydi yani. bunun nedeni ne olabilir ki. agrim sizim da yok. korktum.
Kerem_alyadua tubizm 30 haftalık oldum hala var mantar akıntısıymıs ama bana bir pedle baktılar bebeğin suyumu diye fitil verdi doktr o iyi gelmişti
Tugce2 tubizm bende 1 aylık hamileyim bende de aynısı oldu bende çok korkuyorum kadın doğuma gozukucem
Kerem_alyadua tubizm bende bugn gittm az hissettm diye doktr takıntılı olma dedi bana ne yapm ama gitmesemde bişy olsa dahamı iyi