Sedagll Boşver canım en iyisini yapmışsın bende yaptirmamistim 2 li 3 lü tarama testlerini.Test yaptirsanda %100 sonuç verilmiyor tehlike gorseler bile aslında çocuğu sağlıklı doğan çok insan var ve tarama testlerinde yapilabilecek bişey yok karnında mudahale edilecek birşey çıksa tedavi edilebilir tamam ama kendini strese sokmaya hiiic gerek yok.Ayrintili ultrasona gidebilirsin,onda Azda olsa tedavi edilebilecek sorunlar varsa tedavi ediliyor hem için rahatlamış olur bence benim doktorum incelemisti yine kontrollerimde burun kemeri varmı beyninde sorun varmı kordonu üç bölmeden mi oluşuyor damak yırtılması var mı vs. Senin doktorunda anlatir bunları hiç canını sıkma ne gelirse Allah'tan rabbim hayırlı sağlıklı şekilde kucagina almayı nasip etsin insallah