Selam kızlar hamile olmadan önce kullandığım bi krem vardı arada kullanıyordum ama hamile oldum olalı hiç kullanmadım yüzümde leke olusmamisti çünkü şimdi hafif kizarik iki 3 leke var bende kullandım hafif yanma oldu yüzümde sizce neden olmuştur kullanmalı miyim kullanmamaliyim ?