El_mu biara ben öyle bi muhabbete denk gelmiştim. Yabancı oldukları için sigortasız Doğum yapacaklardı Alanya’da bi çift. Oradaki bi özel hastane 5000 lira mı ne istemiş. Devlet hastanesi 1000 lira diyormuş sanırım devlette yapacaklardı. Ama dediğim gibi sadece dinledim. Benim ablam hemşire ona sormuşlardı devlet hastanesinde normal Doğum ne kadar oluyo bize diye