Princess1 ya vallahi benim de kafam karıştı 4-5 gün önce çatımın dar olduğunu bu Pazar bebeği alacağını söylemişti doktorum bugün yine alttan muayene etti yine açıklık yok bebek aşağıya İnmemiş çatın da dar böyle zor görünüyor diyor yine 1 hafta sonraya gel yine bakalım dedi çatım dar ve normal Doğuma ısrar ediyor doktorum ama ben hiç istemiyorum bu Pazar almasını istiyordum. Zaten sıkıldım her muayenede alttan bakmasından. Hem çatın dar diyor hemde normal Doğum diye ısrar ediyor 🙄