Kızlar 8+3 haftalık hamileyim 5. Haftada lekelenmem olduğu için doktora gittiğimde kesenin rahim ağzına yakın olduğunu söylemişti doktor ama bu hafta gittiğimde artık risk olmadığını yukarıya çıktığını söyledi. Fakat yine de adet sancısı gibi sancim geçmedi fazla ayakta duramıyorum var mı böyle olan hala bu haftada