Ulviye-biyo 6+6 da kalp atışı ve bebek görünmedi.doktor yolk sac oluşmuş dedi 1 hafta sonraya çağırdı.burda okuduklarımdan çoğu 6.hafta da bebeklerinin kalp atımını almış.daha geç gören ve duyan var mı
Zambakzuzu Ulviye-biyo benim de 6 cı haftada kesen bos bos gebelik olabilir dedi bu hafta basinda gittim. Kesede bebegide kalp atisinida duyduk 🤗 erken daha duyarsin sıkma canını
Deletedmom2224 Ulviye-biyo 7. Haftada duyduk biz geç döllenme olmuş olabilir. Yolk sac göründüğü zaman büyük ihtimalle görünürmüş bebekte sıkıntı yapmayın