Nesliugur Kızlar genel de kaç haftalıkken karın belirgin olur bi bilginiz var mı benim 16. Haftaya giriyoruz hala dümdüz de 😁
Deletedmom2224 Nesliugur 2. Gebeliğim o yüzden erkenden belirmeye başladı 9 haftalığız e tabi sislikte var biraz ama ilk gebeligimde de çok çabuk çıkmıştı 😊 bünye meselesi sanırım
Ozgehasan Nesliugur benim 4 aydan sonra hafif belli olmaya başladı su anda dogumuma 23gün var ama gören herkes daha 3 4 aylık gibisin diyorlar 😊
Lothbrok 30dan sonra çok hafif çıktı bol giyindiğimde halen belli olmuyor ve bu durumdan inanılmaz memnunum 😀
gurcem Ben 17 haftlık hamıleyım dar bır elbısede gayet bellı ılgınc herkes yazmıs bellı degıl dıye 😔 uzulımı anlamadım ama benım ıkı haftadır gayet net bellı sadece hafıf bol gıyınınce pek bellı olmıyor
Hurit Nesliugur benimde 16. Haftamda hicbirsey yoktu 20. Haftadan sonra hafif belli olmaya başladı şimdi 22+3 uz çıktı bayağı 😄
Emibra Nesliugur 5 haftalk die bseyyok benm karnm 4 aylikken belli olmaya basladi halada cok asiri belli degil 5 bucuk ayligiz
Akademisyenanne Nesliugur 12. Haftadan sonra belirginlesti benim. Erken cikti baya. İc karin genisligiyle ilgiliymis. Simdi 5. Aydayiz. Top gibi bir karnim var😇