Kafama takılan bi durum var kızlar biraz saçma olucak ama afedersiniz ama büyük abdestimi bazen oluyor ki yapamıyorum malum kabızlıktan ötürü kabızlık için ilaç kullanıyorum iyi de geliyor fakat büyğk abdestime çıkamadığım günler bebeğimin hareketleri daha az oluyor çıktığım zaman hemen hareketleri çoğalıyor ve baya içerde oynuyor 🤣🤣🤣 acaba bu durumdan mı etkileniyor yoksa bana mı bi kaç kez bu şekilde denk geldi 🤔