Mturan Kızlar bebegmın gelişimi 2hafta önde kafasıda vcuduna göre bi hafta öndeymiş bu durumda normal dogum biraz zorlayablr dedi doktorum?? 31haftalıgız bu arada. Catı muaynesi yapıp karar veriririz dedi böyle durum yasayan nasıl dogum tercih etti??
Aykis Mturan canım benim bebeğimin kafasıda iyi gelişmiş gözüküyor bende normal doğum taraftarıydım ama şuan sezaryen düşünüyorum benim bebekliğimdede annem beni zor doğurmuş iki hafta bakıma muhtaç olmuş baya dikişi varmış bende genetik olur diye sezaryen Doğum için gün alınan bir sonraki muayenemde
Safiyee Mturan bana da sürekli gittiğim kendi doktorum hiç böyle bişi söylemedi nöbetçi doktor söyledi normal doğum biraz zor olabilir ama gene de her doktor ultrasonda gördüğünü farklı yorumlar dedi yine de başka bi doktora sorun dedi
espalp Mturan ben bu yüzden gün be gün normal doğum fikrinden uzaklaşıyorum. Oğlum 3 hafta önden gidiyor kafa ve göbek olarak. Paramparça olmak var normal diye tutturup. Doktorum 36’da konuşalım doğum şeklini dedi ama ben sezaryen istemeyi düşünüyorum artık
1Tecrubesizannee Bizde 31 haftaligiz bizim de başımız 1 hafta geri göbeği 1 hafta onde ďedi ama bi sorun yok dedi.