Bayramdan hemen sonra kontrolüm var 37. haftalık oluyorum muhtemelen çatı muayenesi yapacak gibi geliyor ama söylemedi öyle bir şey. Birde diyorum ki aniden suyum gelse yada açıklık falan olsa o halde kuaföre nasıl gideceğim? Şimdi yaptırsam çıkmaya başlarsa da tekrar üstünden geçsek olmaz mı? Siz ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz? Afedersiniz biraz özel bir konu ama 😒