edamutlukinali inshllh oledir ozaman ♥️ Dr öle dediyse bende 18+2oldum hala öğrenemedim Dr 14haftalikken yan döndüğü için soyleyemedi şimdide seminerde devlete gittim ilk defa belki söyler diye yasakmış söylemedi gene kaldım bayramdan sonraya hayırlısı olsun inshllh 🤩 buarada benim iki oğlum var bu 3.cu 😍