Melektrk Kızlar dün demiştim su gibi bişey geldi diye öğleye doğru ağrım vardı hafif şimdi yine su gibi geldi aktı acile gidiyorum lütfen dua edin herşey yolunda olsun .. ☹️☹️☹️☹️ bu 3. Gebeliğim
Nnurmehmet Melektrk Canım birşey olmaz ALLAHın izniyle sen içini ferah tut Rabbim bebeğini sana bağışlasın insallah 🤲🧡
Busimss Melektrk gitmekle iyi yaptın keşke dün gitseydin 😔 Rabbim yardımcın olsun insallah sağlıkla gör bebeğini canım
Aleww Melektrk Allah yardımcın olsun canım, bebeğini tehlikeye düşürecek bir durum değildir inşallah. Sağlıcakla doğurursun inşallah 🙏
Melektrk Nnurmehmet Belgin_62 beyazguvercinim33 Sağolun bayanlar inşallah herşey yolundadır çok korkuyorum gelen sudur diye
Melektrk Busimss Aleww Efsoo Simos44 Kızlar şimdi çıktım doktordan şükür enfeksiyonmuş enfeksiyonun çok yükselmiş dedi antibiyotik verdi oğlum gayet iyiymiş
Deletedmom139 Melektrk su sızmaz su bi anda bardaktan bosalincasina gelir bendede böyle islaklkk vardı gittim test yapildi ve akinti birikmis o gelmis dediler icini ferah tut
Melektrk Prensesgeliyor Espiye devlet hastanesine gittim canım Tirebolu da Görele de doktor yokmuş bakmadılar
Melektrk Busimss sağol canım antibiyotik verdi doktor birde bol su iç dedi inşallah geçer bir an önce